Efterlängtad kväll

Så jäkla nice med fredag! Den här veckan har varit tuff, har jobbat 39 timmar på fyra dagar. Igår slutade jag 23, var hemma strax före midnatt och åkte hemifrån 8 igen i imorse. Det är väldigt mycket att göra på jobbet nu så många har tagit på sig övertid och jobbar i helgen också, men det ska inte jag. Någon måtta får det vara :D

Så nu ska jag ha en helt ledig helg och det ska bli så skönt! Var egentligen tänkt att jag skulle ut på After work med jobbet ikväll, men det hoppar jag över. Jag är helt slut och bara längtar efter att däcka i soffan tillsammans med fem Big Brother-avsnitt :P 

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Maria. Kanske titta på Cortègen eller bara ligga i solen och dricka champagne och äta jordgubbar? Vi får se! :)
1 Carro:

skriven

Det e bra, nån måtta får det va! :)



Det ska flytta inom Sollentuna, så kommer åtminstone få återkomma dit några år till! Huset de köpt finns inte kvar på hemnet längre, annars hade jag länkat dit :)

2 Mamma:

skriven

Jag skulle definitivt titta på Cortègen om Jag var i Göteborg :)

3 Milla:

skriven

Hoppas du har en underbar helg, det är du värd som jobbat så mycket i veckan :) Har ni mycket på grund av deklarationen? Det har vi. Jag ska jobba över en hel timme på måndag ;)

Kommentera här: