Ledig måndag

Nu håller vi på att måla det sista i lägenheten. Jag tog lite paus nu, måste ju faktiskt titta till min blogg :D 

Köket blir vitt, liksom resten av lägenheten (förutom sovrummet som är blått). Vit färg är billigast :D Vi vill inte lägga hur mycket pengar som helst på den här lägenheten, vet ju inte hur länge vi kommer bo kvar. Förmodligen inte alltför många år. 

Lite senare idag blir det en promenad. Jag har ett paket att hämta ut och så behöver vi handla lite mat. Ska även kika på tyg till kökssoffan. Den är vitmålad och har ett marinblått tyg som har blivit helt förstört av våra kära hyresgäster... Tror köket ska gå i vitt och rött, så något fräckt tyg ska vi köpa till den. Och en köksgardin.

I veckan ska vi även förhoppningsvis hitta ett köksbord också. Det är inte det lättaste att komma överens! Deadline är i alla fall 17 september då inflyttningsfesten är. Fast vore skönt att få det köpt den här veckan! :)

Nej, nu är nog min paus från penseln slut. Dags att återgå och hjälpa Kalle lite.

Närbild på klänningen jag hade på bröllopet. Om någon är intresserad :D
1 Agnieszka-2barnsmorsan:

skriven

Jättesöt klänning!



Ja akvarium är jättemysigt, speciellt när fiskarna förökar sig och får yngel:)



Det är också rätt enkelt och väldigt avkopplande:)

2 Lisa:

skriven

Ni är så duktiga! Koppla av lite också bara! :)



Klänningen var jättesnygg på!

Trivs du med kavajen förresten? Från täbban?

3 pappsan:

skriven

Gud, va snyggt. Jag var rädd att det var målarklänningen innan jag läste texten under

4 Kajsa:

skriven

Taack! :D



Nää, målarklädseln var inte alls lika snygg... ;)

Kommentera här: