1 Tant:

skriven

Hoppas ni får en mysig kväll =)

2 Milla:

skriven

Låter jättetrevligt ju :) Jag ska fira med Almir och hans familj, vi blir väl cirka tio stycken.



Monki har ju ganska speciella kläder och många saker är rätt konstiga och lite too much men jag brukar som sagt hitta en hel del fint :)



Gott nytt år!!! ♥

3 Lisa:

skriven

Hoppas jobbet går bra idag!

4 pappan:

skriven

Gott nytt år. Hoppas ni hade kul igår, och i morse

5 Milla:

skriven

Jättebra, har bloggat :D Ni då?

6 Milla:

skriven

haha visst var det? Ville ha det gjort ;) roligare att ta bilder nu också när jag har en ny kamera!



Tack ♥ Ser fram emot dina bilder från nyår ;)

7 Lisa:

skriven

Hm, är det du som skickat mms till mig? står jag ska gå till nån sida för att se det men fattar inte var man skriver koden...

Kommentera här: