Dagar att se fram emot

Fredag (1/4) - after work med de som jag började jobba samtidigt som
Lördag (2/4) - träffa Maria
Fredag (8/4) - Kalle kommer till Göteborg ♥
Torsdag (21/4) - jag åker till Stockholm och möter Kalle där, sedan vidare ut till Åkersberga
Fredag (22/4) - Moa, Lisa och Christofer kommer till Åkersberga ♥


Moa i Åhus, augusti 2010
1 Milla:

skriven

Kul att ha saker att se fram emot :D

2 Lisa:

skriven

wiiiiieeeee!!! :D

3 Milla:

skriven

hahaha tur att min läkare är så soft och rolig :) Fast din läkare hade nog en poäng. Men förutom alla förkylningar och grejer jag haft så mår jag bra :) Skönt med rutiner!

4 Johanna:

skriven

Njae, jag var tvungen att gå till AF för att be dom "skicka en signal om arbetslöshetsersättning till A-kassan"..det var en djungel!



Jag har hyrt sammanlagt 6 st nu sen i söndags. (3 för 120 kr i en vecka, superbra!) Letters to Juliet, The BackUp-plan, Mother and child, Killers, The kids are all right och Kärlek i New York. Har sett alla utom den sista och alla var bra utom Killers. The Kids.. hade ett jättedåligt slut, men annars var den rätt bra iaf. :)

5 camilla:

skriven

visst blev de fint =)



hur går det på jobbet? och vad är det du gör??



kram

6 Helén:

skriven

Jo de har ja visst ..



Kul me så mkt saker inplanerat .. men såg inge Norpan

Kommentera här: