Mamma på vift i Göteborg

Ikväll kom mamma hit till Göteborg. Hon ska gå på bokmässan här imorgon och bor därför hos oss :)

Efter att ha varit inne hela dagen tänkte jag att jag skulle överraska henne vid tåget. Jag brukar nästan aldrig möta henne när hon kommer. Så när jag väl kämpat mig ut och kommer till centralen så står tåget redan innan. Va fan. Frågar tågpersonalen där om det var rätt tåg och de sa att tåget var tidigt. Va faaan. Ringde och SMSade som fan till henne. Men inget svar. Tågpersonalen frågade om de skulle ropa ut meddelande i högtalarna, eh kändes lite too much... Antog att hon hade börjat gå hem till oss. Så då åkte jag hemåt igen då. Från spårvagnen såg jag henne, ganska nära hemmet, så då hoppade jag av och mötte henne. 

Blev en mysig kväll till slut i alla fall. Vi hittade varandra i Göteborgsnatten och väl hemma åt vi kräftor och Kalles (salta) ostpaj.
1 pappa:

skriven

Måste säga att jag känner igen situationen.Klar Deja vue-varning över den situationen.

Kan inte du starta fejangruppen"fler utropstecken"?

Fråga mor om hon vill vara med.!!!!!!!!!!!!!

Kommentera här: