Ledig fredag

Hittade inga skor igår :( Alla som är snygga har hög stilettklack och det går inte för sig där vi ska ha vigseln... Sitter och letar på internet nu, vågar inte köpa skor där men inspirerad kan man ju bli i alla fall! :)

Blev lite annan shopping dock: armband, örhängen och strumpbyxor till maskeraden imorgon och så några t-shirtar till Kalle. Majblommor blev jag påtvingad också av jobbiga barn... Sedan var vi på kalas hos Kalles mormor :)


Hos Kalles mormor, sommaren 2007.

Idag ska jag till floristen och beställa brudbukett. Egentligen är det väl mannen som ska bestämma och köpa den. Men nej, med en färgblind blivande man så kan det där sluta hur som helst. Så nej, bäst att jag gör det själv :D

Mathandling, burkpantning och pakethämtning ska jag också hinna med idag. Blir nog två vändor ut, annars blir det svårt att bära allt :D Tvättstugan har jag också i eftermiddag... Och så borde jag klippa mig, men det har jag skjutit upp i två veckor nu så det är ingen panik.
1 Johanna:

skriven

Låter som en bra dag, massa roligt att göra! :)

2 pappan:

skriven

Barn är inte jobbiga. De är söta.

3 Kajsa ♥:

skriven

Pappan: Inte alla väl?

4 Lisa:

skriven

Vad vill du ha för typ av skor?



Hur gick det med allt du skulle hinna med? Brudbuketten?

Kommentera här: