Min 27-årsdag

Min födelsedag har varit helt perfekt! Kalle är verkligen världens bästa att bo med (speciellt när man fyller år!). Han uppvaktar, fixar och grejar.
 

Klockan sex imorse inledde han med fin sång, kaffe och present. Sedan hade han fixat fin frukost som jag fick äta framför bloggen (precis som jag vill ha det, haha). 
 

På jobbet stod en blomma på mitt skrivbord från fina kollegan Katrin. Chefen kom med svenska flaggan som prompt ska stå på ens skrivbord varje födelsedag och så biobiljetter.
 
Av älsklingen fick jag berlocker till mitt Thomas Saboarmband (och de röda rosorna som ni ser ovan).
 
Trevlig post var det i brevlådan idag också. Dels massa bankkort och medlemskort med nya efternamnet men även ett paket från Petter och Carmen. Lakrits, choklad och ett par örhängen :)
 

Ikväll var Kalles föräldrar och Kalles bror med familj här. Födelsedagsmiddagen som älsklingen fixade var färsk lax i ugn på saltbädd, kokt potatis, romsås och sallad. Riktigt gott! Självklart mousserande vin också.
 

Av Kalles föräldrar fick vi blommor och biljetter till Göteborgsoperan - premiären av Chess. Ska bli kul! 
 
Kalles föräldrar hade även med en "teckning" som Ingrid (Kalles systerdotter) hade gjort. Hon använde rosenblad, tårtpapper och diamanter som var kvar efter bröllopet och pysslade ihop ett brudpar. Så gulligt!
 
Tack för alla gratulationer här på bloggen! :) Nu ska jag ta lite mer vin... Det är ju inte varje dag man fyller 27 år!
1 Lisa:

skriven

Ser ut som en perfekt födelsedag! Ja, förutom att vi inte var där då, men vi ska fira dig i helgen :)

2 Milla :

skriven

Vilken perfekt födelsedag :D

Trevlig resa ♥

3 adriana:

skriven

fina bilder! och grattis i efterskott! ♥

Svar: Tack!
Doucare

Kommentera här: