Skottdagen

Någon tjej som ska fria idag? ;)

Ingen romantik här idag inte. Utan jag ska nog återvända till sängen. Sov 13 timmar inatt. Känner mig febrig, ont i halsen och huvudet. Börjar jobba 14.15 idag så har någon timme på mig att bestämma om jag ska jobba eller ej idag...
1 Milla:

skriven

Usch, krya på dig du med ♥ Tycker du ska stanna hemma om du är dålig!

2 Anonym:

skriven

Krya på dig Kaj!!

3 Sofia:

skriven

Jag var lite inne på det faktiskt men eftersom vi redan har planerat att gifta oss känns det lite överflödigt.



Krya på dig.

4 Sofia:

skriven

Jag funderade på det ett tag men eftersom vi ändå har planerat att gifta oss känns det lite onödigt.



Krya på dig.

5 Sofia:

skriven

Först visas inte min kommentar och då postar jag den igen. Och nu syns den två gånger. Håjaja.

6 Kajsa ♥:

skriven

Sofia: Haha, inga problem :) Men ni är väl redan förlovade??

Kommentera här: