Fredagen


Dagens outfit, typ 6.43 på morgonen.

Den här veckan har gått jättefort! Mycket att göra och roliga dagar, så då går väl tiden fort. Skönt med helg nu! Hoppas den inte gå så fort bara... 

Fredagar är bästa dagen, då får man frukost på jobbet och så är alla extra glada på fredagar också :) 

Efter jobbet mötte jag upp Amélie på Kungsportsplatsen. Vi drev runt på stan lite. Amélie shoppade. Men jag var duktig och köpte ingenting :D. Sedan satte vi oss på en jättemysig restaurang - På hörnet. 


Mörk bild på välfylld Tapastallrik för 59 kronor (!!).


Öl och vin.


Fina Amélie i mörkret.


Sedan kom Lisa förbi när hon hade slutat jobbet. Inte min syster, utan en annan Lisa :D Efter ännu ett glas vin gick Lisa vidare för att träffa andra vänner och jag och Amélie tog vagnen hem till oss. Här hemma pratade vi bröllop och drack pärondrinkar som smakade Piggelin. Amélies man Henrik kom förbi en sväng så Kalle fick lite datorsnack också ;)

Trevlig fredag, från början till slut!
1 Lisa:

skriven

Haha, finns det en till Lisa tänkte jag :)



Pärondrinkar? va spännande!



Snyggsyster!!

2 Johanna:

skriven

Vart ligger restaurangen? God mat? Prisklass? ;)

3 Lisa:

skriven

Du får ta igen shoppandet idag ;)

4 Kajsa:

skriven

Johanna: Den ligger i korsningen Vallgatan/Magasingatan. Jättegod mat! Och man fick så himla mycket också. När jag bad om vegetarisk tapastallrik tog de inte bara bort köttet utan la till vegetariska grejer i den också istället. Prisklassen skrev jag ju om: billigt! I allafall After worken, vanliga menyn kollade vi inte. Efter klockan 18 kostade ett glas vin 65 kronor :)

Kommentera här: