Äntligen!

Semester nu - så jäkla härligt! Sommarvärmen som slog emot mig när jag stämplade ut 16.30 var underbar! En liten glädjetår där nästan.
 

Mötte upp Amélie på Drottningtorget. Väl hemma hos oss firade vi med en kall öl/cider. Hon hade med en stor sak som jag ska låna till bröllopet... Världens bästa Amélie!

Vi började fira lite redan igår faktiskt. Då var vi på La Sombrita på Linnégatan och åt tapas med Jonathan och hans flickvän Bhavya. Trevligt!

Nu håller älsklingen på att förbereda middag. Sedan ska vi åka ner till hans föräldrar i Åsa 
1 Milla:

skriven

Grattis till semester :D

2 mamma:

skriven

Ses snart :)

3 pappan:

skriven

Vadå stor sak? Och häromdan ett fint paket. Vad är på gång?

Svar: Bröllop på lördag. Mamma vet vad det är som jag lånade! :)
Doucare

4 Johanna:

skriven

Tack! Det gör jag! Ska bli jättekul! :D

5 Anonym:

skriven

Såg det här nånstans, vet att det finns olika varianter. Har du resten?

Något gammalt, något nytt, något LÅNAT, något blått och ett silvermynt i din sko. För en blivande brud som är skrockfull är det kanske bäst att följa denna tradtion.

Kram

Svar: Tur man inte är skrockfull. Verkar obekvämt med ett mynt i skon... Kommer säkert råka gå under en stege på lördag, lägga bilnyckeln på bordet, slå sönder spegeln på toaletten och eftersom det är på landet lär väl nån kattjäkel gå över vägen...
Doucare

6 mamma:

skriven

Jag var inte anonym, "mamma" kom bara inte med!

7 Lisa:

skriven

Jag vet inte vad du lånade :(

Svar: Haha, sötLisa. Nu vet du.
Doucare

Kommentera här: