Brudklänning - check

Nu har jag hämtat klänningen! Jag var jättenervös inför detta. Inte för att jag var orolig över att klänningen inte skulle passa efter ändringarna eller för att det skulle vara något fel på den. Nä, jag var skitnervös över hemresan. Det är ett Systembolag bredvid butiken = massor med alkisar. De kommer alltid fram och ska kommentera, prata och bjuda på vin. Jag var så orolig att en sån skulle komma och råka spilla öl på den. Eller att någon på spårvagnen skulle trampa på den.... Haha, såg nog rätt arg och koncentrerad ut hela hemvägen. Men gosh, en annan har väl aldrig köpt en såhär dyr klänning tidigare. Känns skönt nu när den är hemma i tryggt förvar!

Av naturlig anledning är det ingen bild i detta inlägg, hihi.
1 Milla:

skriven

haha menade vänstersväng på landsväg/större väg :D http://korkortonline.se/teori/landsvag/ :) Lite trött idag ;)

Ja, vilken bra idé eller hur :) Var Almirs idé faktiskt att vi skulle åka.

Skönt att brudklänningen överlevde resan och är hemma i tryggt förvar :D ♥


Svar: Hihi det var det jag misstänkte :)
Doucare

2 Milla:

skriven

Enter funkar inte i din heller..hmm

Svar: Så dåligt! :(
Doucare

3 Lisa:

skriven

Visst är det störigt att det inte går att göra styckeindelning längre när man skriver kommentarer... Gillar inte den nya designen heller, saknar det gamla :P


Kommer alkisarna fram o bjuder på vin? :D


Men du hade väl klänningen väl paketerad på resan hem? Åh, vilket stort steg nu, något av det viktigaste är ju ändå brudklänningen! :D

Svar: Jaa det är superstörande!!
Först hade den bara ett plastskydd (med öppen botten) så jag köpte till en riktig resegarderob för 250 kronor (!!). Jiiisses.
Doucare

Kommentera här: