Då var veckan igång

Veckan är igång med full fart. Det var inte härligt att gå utanför dörren idag... Imorse invigdes mössorna här... Vintern är i Göteborg! Eller ja, det är storm, blåst och regn. Underbart!

Idag på jobbet så har jag bytt arbetsplats. Sedan i somras har jag varit i kö på en fönsterplats och i fredags fick jag OK av chefen att flytta idag. Wiiie. Har städat, röjt och pyntat fint på min plats idag :)

Mötte upp älsklingen på mataffären efter jobbet. Måndagar handlas det inför veckan här. Varje vecka väljer vi två rätter var (oftast från ArlaAppen - så smidigt) och så handlar vi till det tillsammans ♥

Innan lönen har varit inne och vänt på kontot så ska jag nu surfa in på SJ.se och boka tågbiljetter för julledigheten. Det har varit lite oklart med Kalles ledighet hittills, men nu har vi fått besked så nu ska biljetter köpas!
1 pappan:

skriven

Härligt, det ser vi fram mot, eller emot. Förstår att du var ironisk angående väderkommentaren.

Svar: Yeey!
Doucare

2 Lisa:

skriven

Arla-app, kanske är nåt att ha? Å funderar på att testa sån matkasse man får hem, iaf en vecka eller så, för att se hur det är!

Då ses vi nu konserthelgen och sen...efter jul då? haha.. (snyft)

♥♥♥

Svar: Den är jättebra! Har provat flera matappar, men det är den vi återvänder till :) Tycker inte om såna när man får massa avisering hela tiden och reklam och skit. Jaa, prova matkasse! :)

Verkar inte bättre än så nej =/ Det var ALLDELES för dyrt att åka i helgen, 3800 liksom... Eh, kan ju lika gärna åka till Mallorca :D SJ är vansinniga!! Hoppas att ni tänker om angående julen och inser att det bästa är att fira den med mig ♥ ;)
Doucare

Kommentera här: