Min dag!

Hit med paketen, tycker en liten Kajsa (fortfarande också i för sig...)

Vet ni vad det är för dag idag? Min födelsedag! Wiiiie, party all day long! Nja, inte riktigt tyvärr. Nu ska jag åka till jobbet. Jag hoppas på vacker sång från mina kollegor. Sen får man alltid ha en Sverigeflagga på sitt skrivbord hela dagen när man fyller år... Ihh, det är ju alltid trevligt! 
1 Lisa ♥ :

skriven

Naw, vad söt, hur mycket kan du ha fyllt där tro...?

Hoppas dagen blir fin!! ♥

Svar: Hihi det kan man undra, får se vad mammi eller pappi säger ;)
Tack!
Doucare

2 petter:

skriven

Grattis!!

Svar: Tack lillebror :D
Doucare

3 pappsi:

skriven

Kul med flagga. Ungefär som i ettan?
Med röntgen syn hade jag sett datumet på D.N.

Svar: Hihi precis :)
Doucare

4 pappsi:

skriven

Hjälp, det blev sär skrivning.

Svar: Tokpappiiiiii
Doucare

5 Camilla:

skriven

Grattis :D

Svar: Tack! :)
Doucare

6 Helen:

skriven

Grattis!!!!

Svar: Tack så mycket! :D
Doucare

7 mamma:

skriven

Nu får jag rycka in och bringa klarhet; Du fyllde två! Jättesöt bild.
Grattis igen, förresten :)

Svar: :D
Doucare

8 Milla:

skriven

Hoppas du hade en härlig födelsedag :D

Svar: Det var den verkligen! :)
Doucare

Kommentera här: