Dags för lösenord

Nu får det vara nog. Jag kommer att lösenordsskydda bloggen.

Lämna en kommentar här med din mailadress om du vill ta del av bloggens framtid ♥
1 Susanna:

skriven

Jag vill fortsätta läsa sedan! :-)

2 pappsi:

skriven

Vadan detta?

Svar: Jag vill veta vilka som läser :)
Doucare

3 Sara:

skriven

Vill gärna fortsätta läsa 😊

4 Carro:

skriven

Ja självklart vill jag det :) hoppas det betyder att vi får se fler bilder på sötnosen Ebba!

Svar: Tyvärr inte, för att få se henne får man komma till Göteborg. Eller kika på Facebook nån gång ibland :)
Doucare

5 Kajsa ♡:

skriven

Lisa: Jag tog bort din kommentar eftersom e-postadressen stod utskriven i den. Eftersom du lämnade kommentar så har jag ju redan din e-post hihi, skrev kanske lite otydligt :) Tog bort hela kommentaren så du inte få massa spammail :)

6 Clarito:

skriven

Vill fortsätta läsa om era bravader :)

7 mamma:

skriven

Så klart jag vill fortsätta!

8 Camilla Svensson :

skriven

Jag vill så klart fortsätta följa dig :) kram Camilla!

9 petter:

skriven

Jag vill!

10 Anonym:

skriven

Haha det hade kvittat, får såna mail ändå

Svar: Oh la la :D
Doucare

11 pappsi:

skriven

Vad menar anonym?

Svar: Det är Lisa. Hon hade lämnat sin e-postadress i en kommentar. Det är inte så bra att skriva ut den, då kan man få lite skumma mail... ;)
Doucare

Kommentera här: