Tid framför TVn

Det är inte så lätt att hitta blogginspiration när jag mest ligger i soffan. Jag är fortfarande sjuk ja. Har sån träningsvärk i magen och ryggen av allt hostande! Kalle som inte är sjuk är och spelar badminton nu, en liten hurtbulle är vad han är.
 
Mycket film och serier blir det dessa dagar. Igår såg vi Identity Thief, eller ja - vi såg en halvtimme av den... Riktigt tråkig film! Ikväll ska vi nog börja på serien The Following, någon som ser?
1 Lisa ♥ :

skriven

Nä, ser tvp inga serier tror jag :)

Krya på dig nu syster!! ♥

Svar: Joo du ser på Farmen! ♥ Och Skilda Världar :D
Doucare

2 Milla:

skriven

Hört mkt bra om den serien så funderar också på att börja följa :)

Svar: :D
Doucare

3 Lisa ♥ :

skriven

Farmen är dokusåpa, och skilda världar har jag inte sett sen vi var hos er (hur gör man?) men längtar till vi ska se det tillsammans igen!

Svar: Vi tar med till Åkersberga! Kanske finns det en tid över nån gång där uppe :D
Doucare

4 Hanna Karlsson:

skriven

Hoppas du mår bättre snart!

5 pappan:

skriven

jÄTTEJOBBIGT OCH JÄTTETRÅKIGT.Är det dags för ett nytt läkarbesök idag?

Svar: Jag var ledig idag. Har pratat med vårdcentralen och fått en telefontid med Herr Doktor imorgon bitti. Förmodligen blir sjukskrivningen förlängd ett par dagar, jag hostar fortfarande...
Doucare

Kommentera här: