Att blogga eller inte

Blogg, är det ute? Jag vet inte ja. Plötsligt finns det liksom annat i livet som upptar exakt all tid. Känslorna är ju som bekant all over the place och att författa ett blogginlägg känns väldigt avlägset. Nu sover vårt hjärta och om hon fortsätter att följa sin mat- och sovklocka så vaknar hon om 10 minuter och vill ha mat och mys

Passande tröja idag...?

Säkert har jag tappat massa bloggläsare nu när min domän har gått ut (http://doucare.blogg.se istället för http://doucare.nu). Men det spelar kanske inte så stor roll. Kanske även dags för lösenord här på bloggen? Vi får se!

Den här veckan är jag ensam hemma med Ebba. Hittills har det gått väldigt bra, men det ska bli skönt att få sällskap av även Kalle nästa vecka. Han är förresten världens bästa pappa till vår fina dotter. En himla bra man till mig också, kunde inte haft det bättre

 
Så, nu har det gått 10 minuter och en liten tjej vill ha mat. Vi hörs!
1 Anonym:

skriven

Äntligen ett inlägg ;) jätteroligt att höra att allt är bra! Kram Camilla

2 mamma:

skriven

Tänk vilken tur Ebba har, som fått en så fantastisk pappa OCH mamma! Ni är så gulliga alla tre!
Kram från mamma/mormor som gärna vill se fler blogginlägg

Svar:
Doucare

3 Lisa:

skriven

Blogga när du orkar, vill o hinner :) Bara du mailar mig hundra ggr per dag som vanligt så är jag nöjd, hihi. Pöss

Svar: Hihi, såklart! :)
Doucare

4 pappsi:

skriven

Äntligen ett inlägg.Skönt att allt är bra med er.

5 Helen:

skriven

Ta vara på tiden :)

Jag fortsätter att kika in för å se om ngt nytt dykt upp E ju inte den som e den ... Skriver mer sällan nu ..
Kan inte skriva allt !!!

Kommentera här: