Tar man ut glädjen i förskott så har man i alla fall varit glad en gång

Det är inte varje dag jag startar datorn här hemma, men ikväll gör jag det! (I för sig så har det ju gått bra att surfa från mobilen, men har inte fattat hur man bloggar från den än.) Tänkte blogga lite nu i alla fall :)

Det har hänt en grej vilket gör att det ser ljust ut för Kalles möjlighet för flytt till Göteborg. Så jag är jäkligt glad. Berättar mer när jag vet mer! :)

Så jäkla nice med torsdagkväll också. Har känt mig trött den här veckan, kanske beror det på den där timmen man förlorade i helgen? Ska bli underbart med helg!

Imorgon är det after work med jobbet. Hoppas att vi blir några stycken och att man lär känna alla lite mer! Vi var fem som började samma dag, så vi har hållit ihop nu i början :) Alla är riktigt trevliga! 

På lördag ska jag träffa Maria. I 19 år har vi känt varandra :) Förra året gifte hon sig, hoppas man får träffa hennes man också :) 

Annars i helgen ska jag bara sova sova och sova tror jag. Det har jag sett fram emot sedan väckarklockan ringde i måndags morse :D
1 Johanna:

skriven

Kul med after work redan! :)



Jo, jag ska gå dit imorgon tänkte jag.

Klart jag hinner med filmer, när man är hemma från jobbet i 4-5 dagar, då hinner man rätt många filmer!

2 Lisa:

skriven

Åh, vi blir nyfikna på det där vad som hänt angående Kalle... kanske berättar du om vi rings vid imorgon? :)

3 Tanten:

skriven

Lite AW e ju aldrig fel =)



Han heter david



4 Johansson:

skriven

Hejja Kalle!

5 Carro:

skriven

åh va kul! håller tummarna att han kan flytta ner snaaart!



nu har jag äntligen fått till det med att följa din blogg på bloglovin tror jag.. jag blev kopplad till din förra blogg på nåt skumt sätt märkte jag, vetefan hur det gick till? men Susanna hade samma problem så är kanske nåt skumt med länken du la upp här?

6 Milla:

skriven

Hoppas det blir en riktigt trevlig aw :) Och vad kul att det ser ljust ut för Kalles flytt !!

7 Lisa:

skriven

Hoppas after worken är riktigt sköj!

Kommentera här: