Kompenserar mycket jobb med trevlig kväll

12-timmarspasset igår var helt okej, jag anmälde mig frivilligt för lite övertid. Även imorgon blir det övertid. Ja tack, säger min plånbok. 

Idag jobbade jag 9-18 och sedan mötte jag upp mina fina tjejer Amélie och Evelina som satt på en uteservering i solen. De låg lite före, då de slutade tidigare än mig så jag fick snabbt beställa in en passionsfruktsdrink. Sedan åt vi god mat och drack ytterligare en drink, en somrig jordgubbsdrink - gott gott. 


Stor bild, då behöver man inte skriva så mycket text va? ;)

1 Lisa:

skriven

Det där lät ju verkligen inte fel!! Det där stället har du inte pratat om innan tror jag? kanske borde besökas sen :)

2 Isabella (tinkerbella.blogg.se):

skriven

Svar: Det måste varit min look-a-like då ;) haha spännande! Kram

Kommentera här: