Underbara fredag

Det har varit en lång vecka. Otroligt mycket att göra på jobbet under torsdagen och fredagen. I torsdags när jag skulle sluta klockan 23 så fick jag jobba över en halvtimme. Var inte hemma förrens halv ett... Och sen upp och iväg till jobbet klockan 9. Det är ju heller inte direkt lätt att somna när man är helt uppstressad när man kommer hem.

Det var obeskrivligt skönt att ta helg igår. Inom en timme satt vi på en jättemysig restaurang i Haga med en Cosmopolitan. :) 


Cosmo till mig och öl till Kalle.


Jag åt västerbottenpaj och löjromstallrik.

Sedan mötte vi upp några kollegor till mig på Vasastan. Trevlig kväll! ♥
1 Milla:

skriven

Ni har också haft massor att göra alltså? Helgen var mycket välkommen :D

2 Lisa:

skriven

Vilken finmiddag, ser gott ut!

3 krulli:

skriven

Cosmopolitan är en drink som man nästan glömmer av emellanåt. Fast den är ju så god!

Dock är jag emot att de sprutar i äggviteämnen för att få skum, det ska inte vara skum på en Cosmo! Kolla på Sex and the City.. inte ett enda glas med skum där inte :)

4 Kajsa:

skriven

Krulli: Jaså, är det så? :D

Kommentera här: