Alltså rubrik?

Utbildning med föreläsningar, diskussioner och information i all evighet. Så grymt trött i både huvud och kropp nu. På onsdag ska vi ha slutprov och sedan gå ut och fira eller sörja på fredag efter jobbet, beroende på hur det går! :)

Har precis kommit hem nu, råkade gå en vända på stan efter jobbet. Nordstan är helt hopplös att gå i sen eftermiddag/tidig kväll. Men affärerna vid Kungsgatan är det alltid lugnare på :) Köpte dock ingenting! Eller jo, när jag kom hem klickade jag hem ett par vårskor. Ingen vår utan ett par nya Converse! Har utökat samlingen med ett par ljusrosa!

1 Johanna:

skriven

Såna har jag med! Löve them!

2 Agnieszka-2barnsmorsan:

skriven

Fina skor!!!

3 Jörn:

skriven

Jag ser du passar på medans din sambo är kvar i Nyköping.

4 Milla:

skriven

Snygga :D Jag ska börja ha mina rosa snart.



Är ni klara med första steget i utbildningen efter onsdag? :) Börjar ni jobba "på riktigt" då?



5 Kajsa:

skriven

Jörn: Vad menar du nu?

6 Jörn:

skriven

Köpa nya skor och nagellack och sånt jag kallar för trams. Skulle inte din kille satt stopp för onödiga utgifter om han varit på plats?

7 Lisa:

skriven

Sjukt snygga, kanske jag ska ha ett par med, mina första converse? :) undra om Moas passar, hon har ett par mörkrosa ju... annars får vi köpa ett nytt par till henne, ska kika på tradera tror jag :)

8 Kalle:

skriven

Jörn, det skulle jag inte! Jag tvivlar på att särskillt många som läser den här bloggen tycker att nya (snygga) skor och ett nagellack uppfattas som trams. Om du tycker det kanske detta inte är rätt blogg för dig?

9 Lisa:

skriven

Var tusan försvann min kommentar! Jag skrev i alla fall att skorna är sjukt snygga, och kanske det är dags för mig att köpa ett par converse jag med :) Å ett till par till Moa för hennes är för små, hon hann inte ha de så mycket tyvärr.

10 Lisa:

skriven

Alltså jag har kommenterat det här inlägget två gånger redan men de kommer inte fram!!!??

11 Johansson:

skriven

Så fina!

(Jörn får gå barfota utan nagellack.)

12 Lisa:

skriven

Oj mina kommentarer kom visst fram ändå? ;)



Sorry syrran, vi var mitt i maten och var så sjukt hungrig :)



Håller du på att blogga nu måntro? hoppas :D

13 Lisa:

skriven

Haha bra inlägg av Kalle förresten, klart Kaj ska ha snygga skor.

Kommentera här: