Fredagsbabbel

Nyss kommit hem från en kul After work med jobbet. Vi var på Lounge. Mycket Halloweenfolk ute. En Screamgubbe sprang efter oss på Avenyn, jag drog ner masken på honom haha :P Pustar ut hemma nu. Några glas vin, en drink och mat är precis vad man behöver en fredagkväll. Inatt kommer jag att sova gott :) Nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem också... Han är på någon slags inspirationsdag på Svenska Mässan. Hm, snart borde de väl ändå vara färdiga?!

Skönt med helg! Inte så lång dock. Jag jobbar söndag. Tidigt imorgon åker vi ner till Åsa. Sover över till söndag och sen får jag skjuts in till stan och jobbet på söndag :) Sen väntar ännu en sexdagarsvecka. Uuhh, men men... Det ska man väl inte tänka på nu kanske :D
1 mamma:

skriven

Hoppas att ni har en lika vacker höstdag i Åsa, som vi har här i Åkersberga.

Skönt att få sova en extra timme natten till söndag :-)

2 Lisa:

skriven

Vi kan nog komma i helgen :D :D kollar tågbiljetter... dyrt. Kanske kör ändå. Vilken tid kommer du??

3 Lisa:

skriven

Det är du o jag som jobbar söndagar Kaj, tjänar de stora pengarna haha ;)

4 Lisa:

skriven

Min mobil funkar förresten inte :(

5 Lisa:

skriven

Haha, jag jobbar också så sent på fredagen så vi får också åka på lördagen o stannar till måndag troligen.



Christofer försöker fixa så jag kan ha en annan, gammal, mobil för annars har jag ingen ju :(

6 Agnieszka-2barnsmorsan:

skriven

Ja chokladen var rätt god faktiskt!!!! Helt klart värd att köpa!



Stora kramar



Kommentera här: