Nyttiga bubblor

Äntligen har vi en SodaStreamer! Jag har alltid velat ha en :) Röd och fin är den också ♥

Julklapp från svärföräldrarna.
1 Lisa:

skriven

Snygg! Vill också ha en tror jag, nu när man är vuxen o gillar sånt dära bubbelvatten :) fast det är inte nyttigt, sa anna skipper i alla fall men men det kvittar :)

Svar: Är det inte?! Fast rubriken syftade jag mest mot inlägget lite längre ner här... :D
Du kan få titta och smaka på vattenbubblor när du kommer hit! :)
Doucare

2 Milla:

skriven

Snygg! Hade köpt en jag med om jag gillade bubbelvatten ;)

Svar: Haha :)
Doucare

3 petter:

skriven

Cool!! Tänkte köpa sodastreamsmaker till er i julklapp men då hade ni ingen sodastreamer än så det fick va!

Svar: Haha, tok DÄR.
Doucare

4 Helen :

skriven

Snygg ...

Bubblor e ju de bästa :)

Kommentera här: