Sofia & Andreas 17/8-13

Helt okej vigselplats och kul vigselförättare. Hon var lite orolig över att jag skulle svimma i värmen - söttant!

Alla i brudföljet klarade läskig trappa - puh.

Vackert par.

Puss!

Wiiie!

Brudskål, ser ni Kalle?

Lite vila under minglet...

Brudparet på väg till bords.

Mycket pussar under middagen! När bruden var på toaletten fick jag pussa Andreas och när brudgummen var borta passade Kalle på att pussa på Sofia, den bilden blev fin men tyvärr alldeles för mörk =/ 

Här sitter jag med min bordsdam Anna och ett glas alkoholfritt rödvin, paaarty!

Grymt god mat!
 
Här vet jag inte riktigt vad som hände?

Inte här heller, men kul var det! 

Hur. God. Som. Helst.

1 Helen :

skriven

Fina bilder :)
Å såg Kalle ... Den va lite kul

2 mamma:

skriven

Haha tänkte precis skriva som Hele gjorde..
Skrattade gott åt Kalle :)

3 mamma:

skriven

Gillar bilden där den vackra brudklänningen matchar tårtorna.

4 pappsi:

skriven

Partaj å partaj. Maten var ju god!

5 pappsi:

skriven

Fina bilder från Liseberg. Snart går ni där med en bäjbis.

6 pappsi:

skriven

Glömde skriva att det var en jättefin bild på solnedgången. Jodå, även jag såg Kalle i fönstret. Den lilla linslusen.

7 Lisa:

skriven

Haha, underbart!

Kommentera här: