En fin helg

Jag har fyllt år! I verkligheten, på instagram och Facebook har det uppmärksammats stort. Här - inte så mycket...

Har i alla fall haft en underbar födelsedagshelg. Perfekt att fylla år på en fredag så man kan fira hela helgen! 

Fredagen tillbringades på kickoff med kollegorna på Liseberg, mycket vin precis som det ska vara. I lördags kom vänner över på middag och idag blev jag firad av släktingar. 

Brorsorna skickade godis...

Av syster fick jag en fin väska.
 
 Blommor från svärmor och mor och far ♥


Kalle hade slagit in ett moderkort i omslagspapper... Resten av datorn byggde han ihop när jag var på Liseberg - världens bästa man! Min gamla dator har lagt av så detta var en fantastiskt bra present! ♥
 
Skogsbärssmoothie på kickoffen på jobbet.

Middag på restaurang, det var länge sen!!

Farmor har nyligen varit i Vimmerby och tyckte Ebba skulle ha en Pippidocka!

Lördagens dessert: Mörk chokladmousse med mango, passionsfrukt och kokosflarn.

Maria och Jimmie hade med sig sin Bosse, mycket spännande tyckte Ebba!

 I förmiddags fikade vi på min mycket snygga pannkakstårta.

En superbra helg helt enkelt!
 
Nu är helgen inne på sina sista timmar och imorgon är Kalles semester slut. Han ska arbeta en månad till innan han får tillbringa varje minut med vår solstråle och jag har en månad kvar tills jag ska åka till jobbet varje morgon. Nu är det verkligen carpe diem som gäller!! 
1 petter:

skriven

Gud så fina saker!

Svar: Mycket! Jag undrar vad jag ska hitta på för fint på lagerhaus..... :)
Doucare

2 pappsi:

skriven

Vicken helg. Uteliv, parmiddag och släktkalas. Första bilden på hårspänne?
Snart är det väl hästsvans eller pippilotter.

Svar: Ja det var premiär för det i fredags ♥
Doucare

Kommentera här: