En helg med mormor & morfar

Helgen var fylld av mys, god mat, kärlek, vin och godis ♥ 

På lördagen var Ebba kulturell för första gången när vi besökte Världskulturmuseet. God lunchbuffé och ganska tråkiga utställningar. Mormor diggade dock Afrikabilderna och morfar var facinerad av en 1000 år gammal tygbit. 

På Alla ♥-dag åt vi Moules frites med aoili - såå gott! 

Kärleksmums till kaffet!

Söt blomma från mammsen och pappsen.

Mums!

Finaste Alla ♥-dag presenten. Ebba på min nyckelknippa och Kajsa på Kalles, hihi.

Kikar på bilder på museet.


Nej, nu orkar jag inte ladda upp fler bilder. Ebba har smittat mig med sin jäkla förkylning så jag är trött trött trött idag. Hoppas hon känner för en lugn dag i soffan. Jag är inställd på att ligga där med en varm bebis och bara se på film efter film efter film... 
1 mamma:

skriven

Tillbaka i vardagen med allt skoljobb tänker jag tillbaka på fina dagar med er <3

2 pappsi:

skriven

Jag tror Ebba uppskattade det hela mest. Resten gick in i eftermiddagsdimman.

Kommentera här: