Uppdatering

Så dumt det här med blogg och dagbok. När det händer så mycket att man knappt hänger med i svängarna så hinner man ju inte skriva något och sedan när man väl får tillfälle att sätta sig ner och författa något då är det så himla mycket man ska återberätta att det känns hur maffigt och tungt som helst....

Det har hänt en hel del sedan sist. Ni kan få en lista i punktform!

  • Vi har haft besök av min bästis Camilla och henens söta son Albin, underbara dagar som gick alldeles för fort. Längtar tills vi ses igen, förhoppningsvis i sommar!
  • Ebba har varit på sitt första 1-årskalas
  • Vi har köpt lägenhet! En fyra i Västra Frölunda, om några veckor flyttar vi.
  • Jag har träffat mina brudtärnor
  • Vi har varit i Åkersberga på en snabbvisit
  • Min kusin har gift sig och bröllopet var underbart, fantastisk och sjukt kul! Bröllop är det bästa som finns ♥
  • Ebba har börjat åla sig även framåt
 
1 mamma:

skriven

Äntligen en uppdatering. Ja, jisses vad det händer mycket för er. Och snart ska där klämmas in en Danmarksresa. Ska bli så kul!

2 pappsi:

skriven

Äntligen. Har kollat varje morgon, men måste ha missat i morse.
Guva det händer saker i ert liv. Att Ebba ålar framåt är inte konstigt. Vi övade i 5 timmar. Jag var snabbast.

3 Lisa:

skriven

Haha, pappsi är så rolig :)

Snart får vi träffa er igen!! :D Pöss

Kommentera här: