Härlig helg

Trots min extrema uppdatering så är det ändå en stadig skara besökare som kikar in här varje dag så jag känner mig lite pressad att författa ett inlägg till er ♥

Helgen har varit väldigt bra! Strålande sol varje dag och vi har gjort roliga saker. Igår var jag på Baby&barnmässan med min mammakompis Lotta. Massa shopping och gratissaker gillar vi! På kvällen kom Maria och Jimmie över på en klassisk parmiddag. I lördags invigde vi även sittvagnen och det var väldigt populärt! 

Idag har vi gått en längre runda med nya vagnen och Ebba har gungat för första gången ♥

1 pappsi:

skriven

Vabra, att du känner trycket. Man presterar bäst under press.Låter som en trevlig helg. Själv har jag jobbat hela helgen. Är den uppskattad av er eller av Ebba?

Svar: Av alla tre. Morfar får provköra i helgen!
Doucare

2 Lisa:

skriven

Åh, vad du strålar :) <3

Svar: Naaw, tack bästa syster :D
Doucare

Kommentera här: